Identyfikacja wizualna

Czy wiesz, że największy wpływ na sprzedaż produktu ma brandi tworzenie marki dla klientów. Za przykład mogą posłużyć produkty marki Apple. Wystarczy rozejrzeć się po naszych znajomych oraz większości użytkowników urządzeń spod logo jabłka.

Ich klienci mimo tego, że kupują i posiadają najdroższy smartfon na rynku, to w rzeczywistości mają problem ze swobodnym życiem do kolejnej wypłaty. Natomiast podświadoma identyfikacja wizualna firmy Stevea Jobsa wywarła na nich ogromny wpływ.Ich użytkownicy idealnie wiedzą, że nie stać ich na flagowy model nowego iPhonea, natomiast mimo wszystko są w stanie wręcz zaciągnąć kredyt w banku bądź wziąć telefon na raty. Skąd wynika takie zachowanie? Czy wpływ na to ma sama marketing marki i reklama? Dużo osób, o których powiedzieliśmy sobie wyżej próbuje tłumaczyć tę sytuację w jakiś racjonalny sposób. Mówią oni, że wolą kupić raz a porządnie. Twierdzą, że określony produkt przyda im się w pracy. Jednak w rzeczy samej zostali oni przykryci nawet wzorowym marketingiem firmy Apple. Zostali oni zawładnięci życiem, które wykreowało Apple wokół swojej marki. Konsumenci ich telefonów pragną poczuć się kimś więcej. Pragną być inni od osób, które użytkują inne telefony. Dlatego też cena nie ma dla nich żadnego znaczenia, ponieważ są oni zapłacić najwyższą cenę w zamian za utożsamienie się z wartościami, które wykreowała marka Apple. Dla Apple tworzenie marki było kluczowym celem. Czyż to nie jest świetny pomysł na wykreowanie podobnej otoczki wokół swoich towarów?

Zobacz więcej: www.whiteart.pl/projektowanie-opakowan